2011年11月26日星期六

London, being opened up to me...

終於都回來了~! 經過近兩個月慢遊英,,法, 意之後,相機內多了二千多張相,「唉風」亦有千多張,絕對不是小數目。本來打算在外地其間每星期update一下,但由於上網速度問題,最後都放棄了。而家等我開始分享這敞EAT, PLAY, STUDY 既一點一滴啦....

HONG KONG ===> LONDON

我同媽媽的既背影。。


BA 028 to London


凌晨一點開餐!為了健康同時要「型」,我預訂低卡餐,點知換來白烚雞胸一大塊, 沒有甜品, 只有生果, 沙律菜仲係零醬汁..

降落前1.5小時有早餐,又是低卡,無油炒蛋白加無味麵團一舊。
 
12小時,最辛苦是無得平訓,其實睇下戲都好快過。。(竟發現了"單身男女", 認真一絕~)

當地時間凌晨5 am到達,轉無人駕駛~(好似香港呢!)

倫敦有成四個機場,而希斯路一共有五個Terminal, T5 是最新, 亦是英航專用的.

被Immigration 問了好多問題之後, 超快拎完行李,先去top up 張oyster card ~ (即係香港既八達通)

我選擇從T5 搭最快的Heathrow express 出市區, 承惠£16 . 原因是一個人帶住大件行李搭地鐵, 你可以想像一下無電梯上落會點? 
 https://www.heathrowexpress.com/
 

人唔多, 好舒服~~


15 Mins non stop, 咁快就到市區paddington station.

呢條糖,好靚!



然後轉搭205 , Timetable  非常準時~ LIKE!



巴士不論遠近, 全部劃一收費:( 現金£2.20 ; oyster card:£ 1.30)


好有親切感呢~

車箱內同香港巴士都好似, 仲寬敞得多~ 不過最大分別係.. 無冷氣~

只是20 分鐘就到了Central street  站, 對面就是宿舍了~

落車後第一樣見到的...好熟口面~~

 由於去到門口只係7:15am, lobby 未有staff 出現, 我只好等, 一等就係3小時. 之後仲話arrival list 無我名, 好彩最後都比我講掂左~有位訓! 


一班來自BOSTON 既學生
 
呢間就係我房, 套房黎架, 同房是一個日本女生.

客廳仲好大呢~  兩房兩廁一廚. 全屋應該有800 尺左右吧 ~
 打點一切後,小睡了兩個多小時適應時差,就出外逛逛。。

到處都有單車租,首30分鐘更是免費。由於倫敦交通費昂貴,平日繁忙時間都 "一架不漏"~
 
"梗有一個係左近"既地圖。極清淅,高度讚揚!
 
行了10分鐘, 到了Angel station 對出的市集, 有點似花園街~ 由麵包, 蔬菜到手袋衫褲都一應俱全.

不少得,亦是我要搵的:超市!Waitrose / Sainsbury. (前者而家百佳都引入部份貨品,後者價格比較平, 成為我每日必行之地~)


對面有呢區最大既shopping mall " VUE" ~ 有H&M, GAP, 等等, 不過全部都7:30 PM前CLOSE, 星期日仲係5 pm. 香港人一定大叫痴線~

黎到英國既第一餐下午茶: Mark & Spensers 三文治+ Cappucino + 水= £ 4.85~~貴~
 
 
Sainsbury 買買買~ 奶類芝士最平~


烚椰菜, 貝殼粉沙律, 攪定~
~END OF DAY ONE~

下回開始,會分地區/景點去寫,不然大家一定會悶暈~哈哈~

沒有留言:

發佈留言