2013年9月26日星期四

3分鐘麥皮美味變法~~

好多朋友見我日日早餐食麥皮 , 然後面露討厭表情:無味既! 點食?? 好快餓既!!  」另一個講:  「日日都鮮奶麥皮, 好厭呀!! 」其實, 麥皮食法十分多, 等我一一介紹下啦~

吃了麥皮做早餐近十年, 大概一星期吃四 ,五天, 到底我有乜法寶可以令自己百食不厭呢? 以下為我食過n次的做法(一人份):


甜食版:
食法一:  脫脂奶麥皮 (健康指★★★★★)

卡路里: 約200~250

做法: 脫脂奶 250 ML + 2~3湯匙麥皮 加熱1 1/2分鐘  (加熱後會澎漲日感更綿滑, 更飽肚!)
變化一: 加入少量紅莓乾 / 提子乾 (有口感)
變化二: 加入熟香蕉隻搗碎(超香甜)
提提你: 用原粒麥片+ 即食(碎) 麥皮, 混合後口感更好, 不會一pat pat~

麦片的营养价值




食法二:  營與美好立克麥皮  (健康指★★★)
卡路里: 約250 , 含維他命同鈣質~~

做法:營與美一包+ 2~3湯匙麥皮加熱水或開水丁1分鐘  (好開胃)




食法三:  無糖即沖豆漿麥皮  (健康指★★★★)
卡路里: 約200 , 低脂, 零糖, 不含膽固醇.

做法: 即沖豆漿粉以凍水開釋後+ 2~3湯匙麥皮丁1分鐘 (用熱水開會起粒)
大排檔即沖無糖添加豆漿

食法四:  二合一超香濃咖啡麥皮  (健康指★★★)
卡路里: 約200 . 無甜口味. 但奶粉始終有點反式脂肪, 所以間中飲就OK.

做法: 咖啡一包+ 2~3湯匙麥皮加熱水或開水丁1分鐘  (超香濃!!)



食法五:  馬玉山麥皮  (健康指★★★)
卡路里: 約250~300 . 每包糖份5-8 g .間中飲就OK.

做法:  紫山藥黑米仁/黑豆抹茶一包 加 2湯匙麥皮加熱水或開水丁1分鐘  (紫山藥黑米仁超香芝麻味!!黑豆抹茶似日式抹茶)

提提你: 唔加麥皮都好好飲. juxco /x田有售~



食版: (可作午/晚餐)
食法一: 肉碎香菇麥皮  (健康指★★★★)

卡路里: 300~400材料: 麥片2~3湯匙/水300ml/乾冬菇3隻/碎豬肉30克  

法::1. 將冬菇浸水30分鐘,用調味料醃碎豬肉30分鐘。火加水煮碎豬肉及冬菇約15再用中火加麥皮煮5分鐘至麥皮軟綿。
  



食法二: 鮮茄牛肉/雞肉菇麥皮  (健康指★★★★)
 
卡路里: 300~400材料: 麥片2~3湯匙/水300ml/牛肉/雞肉絲30克  
做法::1. 用調味料醃牛肉/雞肉絲30分鐘。大火加水煮肉絲10分鐘,再用中火加麥皮煮5分鐘至麥皮軟綿。
   


 
食法三: 火腿粟米麥皮  (健康指★★★)

卡路里: 300~400材料: 麥片2~3湯匙/水300ml/火腿絲20克/粟米適量  

做法::大火加入所有材料, 煮5分鐘至麥皮軟綿。

    

 
 

沒有留言:

發佈留言