2014年3月1日星期六

正視9個身體小毛病!

或者你無大病大痛,但有時會傷風感冒,小毛病如頭暈、頭痛、腸胃不適、疲倦不堪則經常發生,總之無傷大雅,你就自我感覺健康。不過,有時小毛病往往係一啲嚴重問題嘅警號,如果你能夠及早處理,健康身體應可長伴你左右。



作為精靈又愛錫自己嘅city girl,關注健康當然都要理性同精明啲,畢竟擔心同憂慮並唔會改善健康,以行動正視問題先係city girl應有嘅態度。不妨好好注意一下,自己有無以下徵狀?

1. 月經不見踪影
月經周期通常由28日到40日不等,只要周期穩定就應該無大礙,但如果你嘅月經周期極不穩定,甚至經常兩、三個月先來經一次,咁你身體一定有某啲問題,例如你精神好緊張,或者營養不良、體力透支,令身體脂肪量過低,於是造成排卵困難,月經就會不見影了。就算你暫時無懷孕計劃,都唔應該漠視經期問題,除咗睇醫生,更應該立刻停止俾自己過多壓力。

月經周期變長可能是什麼原因

2. 眼皮失控地跳動
眼皮偶爾跳動幾下,代表眼睛感到疲倦,極可能係你長時間用電腦或睇一啲極細嘅文字,令眼睛過分用神。要舒緩眼皮跳動,可用冷毛巾敷上幾分鐘,咁樣可以令繃緊嘅神經鬆馳落嚟。最好嘅做法係每工作半個鐘就俾雙眼休息兩分鐘。

假如眼皮跳動出現過於頻繁,最好俾醫生檢查一下,睇睇有無神經系統失調嘅問題。

3. 「飛蚊」滋擾
「飛蚊症」就係眼前好似有蚊子、小蟲子或黑點,揮之不去,睇光亮或淺色嘅畫面時尤其明顯。喺醫學界嚟睇,係一種自覺症狀,大概同年紀、近視等有關,如果情況唔太嚴重,只要懷着平常心與之共存,唔好太在意就可以減輕煩擾嘅感覺。但如果飛蚊加劇及伴隨閃電光影,就要立刻睇醫生檢查一下。

飛蚊症の浮遊物が急に増えた場合は、受診してください

4. 半夜醒來難以再睡
如果你好鍾意飲酒的話,呢個可能就係導致你睡眠失調嘅原因。臨瞓前飲酒會影響我哋嘅深睡狀態,往往令我哋半夜醒來,因為嗰個時候酒精已被身體處理,睡意亦消失,於是難以再入睡。假如要夜晚飲酒,可以嘗試喺瞓前4小時只飲一杯,以減少對身體造成傷害。如果情況持續,可能係比較嚴重嘅失眠症,喺夜晚唔好過分用腦、勞神,嘗試做啲令精神放鬆嘅活動如睇消閒書、聽輕音樂。

5. 乳房變得硬硬的
當自己檢查乳房時,發現一啲好似小石頭又唔固定嘅小硬塊,甚至會覺得乳房疼痛及漲滿,大概患上「乳房纖維囊腫」,喺月經前會更明顯。成因仲未完全清楚,但大概同卵巢賀爾蒙有關。要減輕徵狀,最好戒掉咖啡、可樂、茶及朱古力呢啲含咖啡因嘅食物,另外亦最好少食鹽,因為咖啡因同鹽會留住過多水分,令纖維囊腫徵狀更明顯。

6. 黑眼圈持續不去
黑眼圈同睡眠質素有關,大概所有貪靚嘅女生都好清楚,既然如此,獲得充分睡眠(專家建議每天8小時)就係改善黑眼圈嘅不二法門。此外,亦避免用手指觸摸及磨擦眼肚,咁樣只會令黑眼圈更明顯。假如黑眼圈持續不去或越來越嚴重,應求醫檢查,睇睇係咪有貧血嘅可能。


7. 四肢感到不尋常刺痛
當你唔係做運動或體操時,四肢卻感到刺痛或好似有針刺一樣,極可能因為你著嘅衫太緊,阻礙咗血液循環,造成局部麻痺嘅感覺。最好嘅做法當然係減少穿著過緊嘅衫。假如四肢嘅刺痛或麻痺感覺經常出現,最好檢查一下,睇睇神經系統或組織有無問題。

8. 褲頭突然變得緊了
你唔係肥咗,或者月經來潮,但褲頭突然變細咗,可能係因為水腫問題。你係咪鍾意飲酒?酒精會引起脫水問題,於是腎臟會收到「貯存水分」嘅訊息,而最後你會感到肚子脹脹,褲頭變緊。想解決呢個問題,每隔兩個鐘飲一杯水,期間唔好吸收鹽分,持續一日後,身體嘅排水功能應該會回復正常。

9. 站起來見頭暈
俗語話「踎低起身見頭暈」,就係話人血氣不足,而從西醫角度睇,原因大概係脫水引致血壓下降,造成頭暈感覺。補充水分係最直接嘅解決方法,除咗每日飲8杯水之外,食飯時盡量食水分多嘅食物,如湯、粥、沙律、水果等。假如經常頭暈,甚至有暈倒嘅跡象,就應該立即就診,因可能係貧血,甚至心臟出咗問題。

沒有留言:

發佈留言