2015年12月5日星期六

50分鐘炆餸無難度@韓國CUCHEN IH壓力飯煲

家中廚具不算太多, 但每次要炆煮一些時間較長的食物時都比較麻煩, 有一次想吃紅酒燴牛尾, 便用上兩個小時才做好. 壓力煲嘛? 又擔心安全問題, 不過近日發現韓國專業廚房品牌CUCHEN 最新推出IH壓力飯煲,  完全可以解決這個問題, 真是一大驚喜!

CUCHEN IH壓力飯煲, 有
3層強力密封技術, 加厚圈設計、更廣接觸面能防止氣壓外洩確保在煮飯 的過程中可以保持 1.8 氣壓高力,長時間保持米飯的原有味道。



內膽以 5層鑄鐵 (即鋁 /不銹鋼 /鋁/不銹鋼及2000 ℃高溫鑄鐵技術 高溫鑄鐵技術 )再配合黑鑽或大金塗層而製成 ,耐磨損性 和腐蝕,內膽厚重結實, 保溫性好且不易刮花 ,直接在鍋中洗米也沒問題, 更可防止米飯的水分流失令煮好在長時間內仍能保持最佳的味道。若保養得宜甚至可用上15 年.


是晚來到「
奄尖廚房」,由星級名廚及負責人Margret Fu 示範東坡肉, 只需簡單處理好肉類, 再放入配料如:花雕酒,冰糖, 大蔥,老抽,鹽,生薑,油,清水 放入飯煲內選擇「蒸煮/STEAM」功能煮40分鐘後便完成啦~




意式托斯卡燴牛肋骨: 只需下點調味, 下平底鑊煎香(懶人方法可以直接入煲啦) 



再加入西芹, 紅蘿蔔, 香草等配料, 同樣入飯煲內選擇steam (蒸煮)功能, 調較時間至50分鐘就可以了~ 更讚的是, CUCHEN 壓力飯煲有預設時間功能, 早上可預備食材, 放工就可以品嚐新鮮熱辣的餸菜~


即席試吃, (左) 東坡肉被炆至腍身, 咬落有淡淡酒香, 是下飯妙品~ (右) 牛肋骨也相當入味, 口感頗腍, 很難相信短短50 分鐘有如此質數~

接下來又是DIY 時間, 用CUCHEN 壓力飯煲做香口的米飯薄餅.


放入煮好的米飯, 用匙羹鋪平, 再均勻地塗上韓式辣醬, 放上煙肉, 芝士, 泡菜等配料.
關蓋選用蒸煮功能20 分鐘


灑上芝麻及紫菜絲, 蛋黃醬就完成啦!!餅底香脆, 大人和小朋友都一定會喜歡呢.

嗚謝有關方面邀請, 產品可於指定先施百貨, J SELECT及張毛記發售.  查詢 : 2722 7752

沒有留言:

發佈留言