2014年11月18日星期二

♥JD小婚享♥裙褂的決擇?

其實最初唔打算唔著褂既, 以紅色旗袍代替就算, 但後來媽媽又覺得" 都係著褂好d" ... 咁..我又開始尋褂喇~~之前睇過冠xx, 好舊既褂后都開價$4xxx, 穿上身仲有陣汗臭味, 又唔比影相, 就放棄了~~

做左reserch, 我比較喜歡多d金銀線 特別d, 尤其喜歡千嬅的五彩底褂皇, 在婚紗街看過,
租金$6800 +
~但真係好靚呀呀呀~~~




冷靜下來, 在ESD wow 發現不少b2b都選擇錦發~~ 於是同MR. D 先生去左旺角試褂喇~

錦發勁近朗豪坊, 好鬼方便, 一入去阿姐就問我係咪搵褂, 就比左幾本相簿我睇, 問我鐘意邊d. 我就同佢玩下, 問返佢: 我著咩靚呀?? 姐: 你咁高, 中五福啦~ 仲要平腳, 因為波浪腳會顯得件衫短左, 岩我SIZE 既褂唔係好多咋....

中五福look
紅色多, 銀線少, 著起係幾young幾精神既.......


跟住我同阿姐講, 想試褂皇 佢就拎左出黎喇~~ 我自己就嘩左一聲, 因為好~~~閃~~~bling bling bling~ 一問之下, 呢件只係抵著價$2680!! 係咪好吸引呢?


 

但身邊既MR. D就覺得太銀太白......好喇好喇, 阿姐再拎多件褂后出黎...

褂后1號 ($1680)
件衫好slim 好fit, 但係我個人高, 袖短左dd

 

褂后2號 ($2280)
都好slim,呢件比1號新淨, 分別係d 金線比例多d同sharp d.



褂后3號 ($1680)
同1號差不多, 但呢件個袖長dd.......











大家估下我揀左邊件?? XD

沒有留言:

發佈留言