2015年1月2日星期五

JD 小婚享 :台中紅豆pre wedding (下) 嘩一聲既靚囍餅!

上集講完JD 小婚享台中pre wedding ()- 實用資訊及住宿推介, 今次講下一見令我心心眼既野..

影完相第二日, 我地兩個發揮"為食精神", 一於日全食! 事前已Plan 好飲食路線圖, 第一站去既係" 宮原眼科". 有去過台中的朋友應該唔陌生, 如果將要去台中既b2b既更加要mark , 事關佢係台中近來新人氣景點,宮原眼科係早期眼科建築,經過知名糕餅業 "日出 "改裝並且加上現代設計元素變成日出最特別的旗艦店.
 


佢地既雪糕/鳳梨酥勁出名!上次黎都無為意, 但今次對"' 字既野好敏感,所以一入去比佢既囍餅吸引左!! 包裝真的一絕!
 



問了sales 拎黎睇,一開~ !!好正呀~~好想買返來過大禮呀!!以上款一盒為hk 200 d,有好多款, 入面主要係鳳梨酥,牛軋糖.手工餅乾,杏仁酥,荷蘭傳統餅,大瓦片,白鳳花餅.不過... 原來要預訂,一次最少10 ! 如果各位有興趣可上佢地個網睇下  :)
 

 同場加映: 宮原眼科雪糕,可自選餐車中配料, !!

 
 

 宮原眼科:
http://www.miyahara.com.tw/index.html

日出土鳳梨酥

沒有留言:

發佈留言