2013年9月17日星期二

喺屋企都瘦到?? 9分鐘circuit training (循環訓練)

我習慣一星期做運動三/四次左右 , 通常去健身室為主, 有時會跑公園~ 但人總有懶惰時候, 例如落雨, 太熱, 等等. 所以今日想同大家分享下,呢個9分鐘的 Circuit Training,即係以一連串輕鬆但次數頻密的動作去消耗卡路里。
呢組運動只  9 分 鐘,就足以消耗不低於跑步、游水等帶氧運動的卡路里,而且仲可以在家中做,只要恆常做,大約2個月見效~
9項的動作,每項做40秒,抖20秒,就做下一項~~


 
去馬~!! GOGOGO!

1) Side Shuffle:單腳左腳跳去左邊,右腳呈屈膝,再由左邊跳去右邊,左腳呈屈膝,重複動作40秒。(Warm up)



稍稍休息20秒...

2) Squat:雙手重疊,雙腳屈膝,屈膝向下接近貼到地面,然後站立,再重複動作40秒。呢個動作可強鍛鍊Quadriceps femoris.股四頭肌 (大脾)~



稍稍休息20秒...


3) Push Up:雙膝跪地,小腿撓住離地,雙臂支撐身體;向下時雙臂呈屈體,雙腳微微向上,胸不要觸地,再重複動作40秒。呢個動作可強鍛鍊三頭肌(BYE BYE 肉)~


稍稍休息20秒...

4) Superman:最易做但最辛苦.....扮superman就是俯卧四肢離地,hold住動作40秒。呢個動作可強化後背及腰既肌肉~



稍稍休息20秒...

5) Step lunge:左腳向前屈膝,右腳呈屈膝向下跪但膝頭不要觸地,姿勢像跑步,然後站好再換腳做,再重複動作40秒。呢個動作可強化四頭肌及鍛鍊穩定性~



稍稍休息20秒...

6) Bridging:仰卧在地上,雙腳屈膝呈80﹣90度,雙臂平放地上,撐起身體成一直線,背、腰和臀都不能觸地,hold一秒再貼地,再重複動作40秒。呢個動作可強化Gluteus Maximus.臀大肌 (PAT PAT)




稍稍休息20秒...

7) Toe Touch:單腳支撐身體,另外的腳微微屈膝離地,自然的向下屈體,雙手的手指觸地再屈回向上,再重複動作40秒。



稍稍休息20秒...

8) Supine Leg Raise:仰卧地上,雙手交疊放尾龍骨位置支撐身體,雙腳離地,單腳屈體80﹣90度,另外的腳緊接住屈體,單腳向上,不停交替去做,但切記雙腳一定要離地,再重複動作40秒。呢個動作可鍛鍊Rectus Abdominis腹直肌 (肚仔) ~



稍稍休息20秒...

9) Burpee:青蛙跳,雙臂支撐身體,雙腳向前屈膝,跳向後,再屈膝跳向前,再重複動作40秒。(全身心肺功能)




老實說 , 話雖9分鐘而已 ,但由於全身運動, 所以已經出晒汗! !!!早晚做一次, 兩個月內見效!!~ (需配合均衡飲食  XD)


沒有留言:

發佈留言